بلاقا گؤره



بوگون ارتباطـلار عصرینده ، ییغیمسال باغلانتی (جمعی ارتباط) ابزارلاری‌نین اولمامـاسی ایله، یاشاماق داها چتینه دوشور ؛ آنجاق ییغیمسال باغلانتی ابزارلاری آراسیندا، "تئلویزیون" ان گوجلو ابزار ساییلیر.
بؤلوم‌لر
  • ملی-مذهبی تئلویزیون (4)
  • ملی وئرلیشلر (12)
  • ساغلاملیق وئرلیشلری (2)
  • مذهبی وئرلیشلر (1)
  • ورزشی وئرلیشلر (1)
  • سورغو
    • تأسیس تلویزیون ملی_مذهبی برای آذربایجان . . . . . است و پخش برنامه‌های . . . . . باید در اولویت و سرآمد برنامه‌ها باشد.
سایغاج
rss feed
_ TürkAz Tv ________ (تلویزیون‌ملی‌آذربایجان‌ایران)
تأسیس ' تلویزیون ملی-مذهبی' ، ضروری‌ترین نیاز آذربایجان‌جنوبی
آنا یارپاق       ایلگی      
شنبه 11 بهمن 1393 :: مودوراتور : TürkAz
+0 نفر به‌یه‌نیب
در شرایط امروز جهان که عصر ارتباطات خوانده میشود بدیهی است رسانه ها با هم به رقابت برخاسته اند و در عرصه سیاست بیشترین بهره وری از این رقابت می شود ؛ در چنین شرایطی تنها یک "تلویزیون ملی" با حرکتی دقیق و برنامه مدون میتواند همه آحاد یک جامعه را در درجه اول با ایجاد اتحاد و وفاق ملی، به سمت هدف واحد ملی سوق دهد. 
وقتی میگوییم "تلویزیون ملی"، یعنی تلویزیون یک ملت. در تلویزیون ملی یک شخص یا گروه نمیتواند نظرات شخصی و گروهی خود را به دیگران تحمیل نماید. تنها یک تلویزیون ملی ِ قوّی با برنامه های متنوع برای همه اقشار و گروههای سیاسی و اجتماعی جامعه با هر عقیده و گرایش سیاسی و مذهبی، میتواند با ارائه اخبار و اطلاعات روز سیاسی و علمی و برنامه های متنوع فرهنگی ، مذهبی ، اجتماعی ، اقتصادی و... با تجمیع نظرات مختلف و ایجاد اتحاد بین آنها، جامعه را در جهت رسیدن به اهداف ملی پیش ببرد.

اگر روزی چنین تلویزیونی (تلویزیون ملی) برای آذربایجان راه اندازی شود مطمئناً دیگر افراد کم سواد و کم اطلاع از علوم رسانه ای و سیاست باز، دیگر نمیتوانند فرصتی برای یکه تازی در میدان رسانه ای بیابند و با نادیده گرفتن بخش بزرگ جمعیتی و عظیم جامعه، افراد ساده لوح که بخشی از نیروهای بالقوه جامعه را تشکیل میدهند را به سمت انحطاط و سقوط بکشانند و هر گونه انتقاد سازنده ای را تخریب شخصیت قلمداد و تبلیغ نماید و یا بجای استفاده مطلوب ، با سوءاستفاده از فرصتهای ویژه برای سازندگی، انتقادات جاری را وسیله و دستمایه تبلیغ در جهت پیشبرد اهداف خود و گروه متبوعش قرار دهد.
در چند مقاله اخیر و بویژه مقاله حاضر، سعی شده تا با اشاره به اساسی ترین و کارآمدترین کمبود در "حرکت ملی آذربایجان" یعنی فقدان یک رسانه ملی ، به بررسی این معضل پرداخته و با دیگر هموطنان تبادل نظر نماید. امید است نظرات دوستان برای رفع اولین و اساسی ترین معضل حرکت ملی آذربایجان کارگشا و مفید واقع شود.
یاشاسین آذربایجان


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم : ملی-مذهبی تئلویزیون
یارپاق لار :
 
   
 
Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : MyTheme.ir