بلاقا گؤره



بوگون ارتباطـلار عصرینده ، ییغیمسال باغلانتی (جمعی ارتباط) ابزارلاری‌نین اولمامـاسی ایله، یاشاماق داها چتینه دوشور ؛ آنجاق ییغیمسال باغلانتی ابزارلاری آراسیندا، "تئلویزیون" ان گوجلو ابزار ساییلیر.
بؤلوم‌لر
  • ملی-مذهبی تئلویزیون (4)
  • ملی وئرلیشلر (12)
  • ساغلاملیق وئرلیشلری (2)
  • مذهبی وئرلیشلر (1)
  • ورزشی وئرلیشلر (1)
  • سورغو
    • تأسیس تلویزیون ملی_مذهبی برای آذربایجان . . . . . است و پخش برنامه‌های . . . . . باید در اولویت و سرآمد برنامه‌ها باشد.
سایغاج
rss feed
_ TürkAz Tv ________ (تلویزیون‌ملی‌آذربایجان‌ایران)
تأسیس ' تلویزیون ملی-مذهبی' ، ضروری‌ترین نیاز آذربایجان‌جنوبی
آنا یارپاق       ایلگی      
جمعه 9 فروردین 1392 :: مودوراتور : TürkAz
+0 نفر به‌یه‌نیب

زمانی كه از اهرام و هرم سخن به میان می آید نا خودآگاه فكر و ذهن اكثر خوانندگان به سوی مصر و اهرام ثلاثه گسیل می شود. زیرا امروز بیشتر مردم دنیا نسبت به اثری كه مصریان باستان به یادگار گذاشته اند آگاهند و 85 درصد مردم حداقل تصویر اهرام مصر را دیده اند. و برای خیلی ها این سوال پیش آمده كه انسان باستانی مصر در آن دوران چگونه و با كدام  تكنولوژی موفق به ساختن این اهرام عظیم سنگی گردیده است. ولی شاید كمتر كسی باشد كه به فكر بردگانی بیفتد كه جهت ساختن این اهرام سنگی به بردگی گرفته شدند. ولی امروز نه آن برده گان زنده اند و نه فراعین مصری ولی تنها چیزی كه باقیمانده و جهانیان را به حیرت وا میدارد اهرام مصر میباشد.

*

* *

* * * *

* * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آری انسان توانائی آن را دارد كه با دست خالی اثری عظیم بر جای بگذارد. حل در این جا این سوال مطرح میشود كه اهرام مصر چه ارتباطی با آزربایجان دارند؟ اشتباه نكنید من در فكر ساختن اهرام سنگی برای آزربایجان نیستم . بلكه شباهتهائی بین سازندگان اهرام مصر با ملت آزربایجان وجود دارد.

سازندگان اهرام مصر بردگانی بوده اند در دستان فراعین مصری ، مردم آزربایجان نیز همچون بردگانی هستند اسیر افكار شونیستی حاكمیت فارس.

بردگان مصری مجبور بودند اهرامی بسازند برای فراعین مصر تا زنده بمانند. ما مجبور هستیم اهرامی بسازیم برای آزربایجان تا از نابودی فرهنگ ، زبان، تاریخ و هستی ملت تورك ایران جلوگیری كنیم.

ما در سالهای گذشته با رشد و نمو حركتی مواجه بوده ایم كه به حركت ملی آزربایجان معروف شده است. این حركت با تلاش بزرگان و فرهیختگان آزربایجان رشد كرده و در بطن جامعه ریشه دوانده است. قطار حركت ملی در مقاطعی از زمان دارای سرعت قابل قبولی بوده ، ولی در بیشتر اوقات این قطار به كندی به مسیر خود ادامه میدهد. و این بدلیل افزایش فشار رژیم  شونیستی فارس بر فعالین حركت ملی و ملت آزربایجان می باشد. بسیاری از فعالین به شهادت رسیدند و بسیاری در بیدادگاههای رژیم با محاكمه های ساختگی به مجازاتهای شدید و حبس های طولانی محكوم شدند. هر حركت مردمی هزینه هائی دارد كه باید پرداخته شود. تا آن حركت به سرمنزل مقصود برسد. اما زمانی كه هزینه ها افزایش می یابد همه توان پرداخت آن را ندارند. زمانی كه یك آزربایجانی به خاطر اعتراض به خشك شدن دریاچه اورمیه دستگیر میشود و به او انگ عامل بیگانه بودن، جدائی طلبی و محرب با نظام زده میشود، یعنی رژیم هزینه های فعالیت در راه حركت ملی توركان ایران و آگاهی بخشیدن توركان به حق و حقوق خود را به شدت افزایش داده است. حال كه عده ای توانائی پرداخت این هزینه های گران را ندارند رو به خاموشی موقتی و حركت های جزئی آورده اند. كه در این شرایط حساس جهانی و سالهائی كه ان شاالله سالهای پایانی عمر رژیم می باشد. كمتر شدن سرعت حركت ملی به نفع توركان نمی باشد.به همین علت  من وظیفه خود دانستم با این نوشته دوستان را دعوت كنم دست به دست هم دهیم و اهرامی برای آزربایجان و توركان ایران بسازیم.! ما برای ساخت این اهرام به بردگان نیاز نداریم. برای ساخت اهرام آزربایجان ما به انسانهایی آزاده و آزادی خواه نیاز داریم. انسانهایی كه هر كدام می خواهند قدمی كوچك بردارند تا بر سرعت قطار حركت ملی افزوده شود. اشتباه نكنید ما به سنگ و آهك هم برای ساخت اهرام آزربایجان نیازی نداریم. بلكه جنس اهرام آزربایجان را آگاهی ، بیداری(اویانیش) وتفكر تشكیل خواهند داد. ما اهرامی برای بیداری و آگاهی ملت آزربایجان خواهیم ساخت.

بیداری هرمی ، آگاهی هرمی ، انقلاب هرمی ، و یا "هرمی اویانیش" هر اسمی كه می خواهید برای آن بگذارید. الفاظ مهم نیست اصل عمل مهم است. ایده هرمی اویانیش  از بازاریابی هرمی گرفته شده است. دوستان كم و بیش با بازاریابی هرمی آشنایی دارند و یا حداقل چیزهایی از آن شنیده اند.

من از دوستان و فعالین تورك ایرانی دعوت میكنم با الگو برداری از بازاریابی هرمی ، اهرامی برای بیداری و آگاهی بخشی به توركان ایران (توران) به ویژه تشكیل دهند.

به این ترتیب كه هر هرمی از یك تا سه نفر لیدر(باشچی) تشكیل خواهد یافت این باشچی ها هر كدام دو نفر از دوستان مورد اعتماد و فعال ملی را به عنوان دو دست(قول) برای خود انتخاب خواهند كرد. هر كدام از این قولها(دستهای راست و چپ) دو فرد مجزای دیگر را برای خود انتخاب میكنند. و این عضو گیری به همین ترتیب ادامه خواهد یافت به نحوی كه اگر این هرم به همین ترتیب و با دقت ادامه یابد در خوش بینانه ترین حالت در پله ی بیستم بیش از پانصد هزار نفر عضو خواهد داشت و در بد بینانه ترین حالت بیش از دویست هزار نفر عضو خواهد داشت. حال اگر این هرم به این تعداد عضو نرسد و خیلی خیلی بد بینانه نگاه كنیم هر هرمی بیش از ده هزار نفر عضو خواهد داشت.

حال اگر ما در هركدام از شهرهای آزربایجان یك هرم بیداری داشته باشیم به قدرتی باور نكردنی دست خواهیم یافت. شاید به نظر عده ای این كار شدنی نباشد ولی وقتی بردگان مصری در آن زمان توانسته اند اهرام ثلاثه را بسازند چرا انسان امروزی و مدرن آزربایجانی با داشتن تكنولوژی قرن بیست و یكم نتواند اهرامی از جنس آگاهی برای رهایی ملت تورك ایران از چنگال شونیسم فارس بسازد. البته این نظریه مطمئناً مزایا و معایبی دارد و باید بوسیله نظرات و پیشنهادات دوستان چكش كاری شود تا بهكمال رسیده و به اجرا در آید. برای اجرای این ایده تك تك ما باید از من بودن به ما بودن برسیم زیرا منیت مختص خداوند بوده و برای انسان جز خودخواهی، خود بینی و دیكتاتوری چیز دیگری به ارمغان نمی آورد. ما باید جمعی بیندیشیم و برای جمع بیندیشیم. ما قبل از تشكیل اهرام باید اهداف خود را انتخاب كنیم . اهدافی نه برای آزربایجان بلكه برای كل توركان ایران ، از تركمنهای گلستان و خوراسان گرفته تا تورك های قشقائی . با توجه به اینكه رژیم آزربایجان را محدود به سه استان آزربایجان غربی و شرقی و اردبیل كرده، ولی مقصود ما از آزربایجان به محدوده ای اطلاق میشود كه در زمان حكومت  قاجار، ایالت آزربایجان  نامیده میشد.

 

مزایای حركت هرمی:

چنانچه میدانید هر حركتی برای اینكه زنده و پویا باشد به سرمایه و پول كافی نیاز دارد وقتی یك تشكل سیاسی پول و ثروت كافی نداشته باشد قدرت تاثیر گذاری چندانی نیز نخواهد یافت. یكی از مزایای فعالیت هرمی كاهش هزینه ها ببه چیزی كمتر از حداقل می باشد.

مثال ساده و روشنی میزنم تا موضوع قابل فهم باشد. اگر ما بخواهیم برای آگاهی رسانی و بیداری ملت تورك ایران پنج هزار دی وی دی كتاب، فیلم و یا ... رایت تكثیر و  در بین مردم توزیع كنیم ما به پول زیادی نیاز خواهیم داشت. اگر هزینه تمام شده هر دی وی دی را هزار تومان در نظر بگیریم ما به پنج میلیارد تومان پول نیاز داریم. این هزینه برای یك نفر پول زیادی می باشد. حال كسی پیدا شد این پول را بپردازد . دفعه بعد باز كسی هست این پول را بپردازد. و ادعائی نداشته باشد؟ حال حساب كنید ما یك یا چند هرم بیست پله ای داریم.كه چیزی حدود پانصد هزار نفر عضو دارد اكثر این اعضا با سواد هستند و اكثر مردم هم در منزل خود كامپیوتر دارند حال ما به صورت پله ای از هر عضو می خواهیم ده دی وی دی در راه حركت ملی رایت  كند تا در بین مردم توزیع گردد.یعنی هر فردی ده هزار تومان در راه آزربایجان خرج میكند. ده هزار تومان برای هیچ كس كه عشق وطن دارد پول زیادی نیست. وقتی هر كس فقط ده هزار تومان پول خرج كرده در واقع پنج میلیارد در راه بیداری مردم آزربایجان خرج شده است.

و اگر بخواهیم یك بیانیه و شب نامه پخش كنیم هر فرد با هزینه كردن دوهزار تومان و كپی كردن بیست برگ می توانیم ده میلیون برگ بیانیه پخش كنیم. و اگر بخواهیم دیوار نویسی كنیم اگر هر عضوی یك اسپری رنگ تهیه كند و دو شعار ملی بر روی دیوار بنویسد می توانیم در مدت كوتاهی یك میلیون شعار بر روی دیوارها داشته باشیم. و خیلی كارهای دیگر حال ببینید با تشكیل اهرام آزربایجان چقدر می توانیم قدرت حركت ملی را افزایش دهیم و بر سرعت آن بیفزاییم.

مزیت دیگری كه فعالیت هرمی دارد مسئله امنیت افراد گروه می باشد. با اطمینان می توان گفت هر فردی برای حفظ جان خود هم باشد در میان دوستان و آشنایان دو نفر ی را به عنوان قول (دستها) برای خود انتخاب میكند كه شناخت كافی از آنها داشته وقابل اطمینان و معتمد باشند و آن دو نفر نیز به همین ترتیب رفتار خواهند كرد. پس در این هرم امنیت افراد به همدیگر وابسته می باشد. لذا برای حفظ امنیت خود از امنیت اعضا حفاظت خواهند كرد . و با شناختی كه از هم خواهند داشت امكان نفوذ عوامل رژیم و نیروهای اطلاعات در هرم به حداقل كاهش خواهد یافت. البته كسانی كه به مسائل امنیتی وارد هستند می توانند با ارائه پیشنهاد حفاظت و امنیت هرم را بالا ببرند.

یكی دیگر از مزایای تشكیل هرم اطلاع رسانی سریع می باشد. حساب كنید زمانی كه در تبریز دوستان ما راهپیمایی اعتراضی دارند دیگر شهرهای ما را سكوت مرگباری فرا گرفته. و یا در اعتراض دریاچه اورمیه ، در تبریز و دیگر شهرها خبری نبود. به دلیل اینكه فعالیت و تحرك فعالین در یك روز و زمان مشخص اتفاق نمی افتد رژیم با انتقال نیرو از شهری به شهر دیگر  توان تحرك فعالین را كاهش میدهند. حال حساب كنید تمام شهر های آزربایجان هماهنگ و در یك زمان مشخص به پا خیزند. در این صورت قدرت مقابله رژیم كاهش و قدرت تاثیر گذاری ما به مراتب افزایش خواهد یافت.


اهداف حركت هرمی:

اهداف حركت هرمی باید همان اهداف حركت ملی باشد. یعنی هدف اصلی ما باید بیداری ملی(میللی اویانیش) باشد. آگاه كردن مردم نسبت به تاریخ خود و آگاهی سازی نسبت به فرهنگ و زبان و هستی ملت تورك از اهداف دیگر حركت هرمی خواهد بود. اگر ملت تورك از دارائی خود ، تاریخ خود، فرهنگ غنی خود، و اینكه ایران سرزمین توركان است و بیش از هزار سال بعد از اسلام دولتهای تورك بر ایران حكمرانی كرده اند و پهلوی بدون هیچ پیشینه تاریخی با كمك انگلستان و در جهت بر آورده كردن منافع انگلستان روی كار آمد. مطلع گردند و خواب غفلت و نا آگاهی بیدار شوند دیگر شونیسم فارس نمی تواند ملت تورك ایران را به بردگی بكشد. و توركان را از حق و حقوق خود محروم سازد.

البته ما باید در اینجا برادران تركمن و قشقائی را نیز با خود همراه سازیم.

ما به جهانیان ثابت خواهیم كرد كه ایران(توران) سرزمین توركان بوده و خواهد بود.

منتظر نظرات و پیشنهادات  سازنده شما هستم.



آچار سؤزلر : آزربایجان,
گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم :
یارپاق لار : 1
 
   
 
Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : MyTheme.ir